ب.سلام

میشه آدمی مسجدی باشد ولی حزب الهی نباشد ؟

اره خیلی دیدیم ... هرکی ندیده بیاد من بهش نشون بدم . ن یکی و دوتا برو بالا ....

ولی میشه آدمی حزب الهی باشو و مسجدی نباشد ؟ 

ن . اصن آدم حزب الهی و انقلابی و...  با مسجد رفتنش شناخته میشه 

 

مسجد مهمه 

پیامبر (ص) میفرمایند : "المومن فی المسجد کالسَّمک فی الماء" مومن در مسجد مثل ماهی در آب می‌ماند.

 

برادرای عزیزم ( دانش آموزانی که بنده توفیق پیگیریشون رو دارم ) خواهشا به این سوال بنده پاسخ بدید .

آیا مسجد مثل آب، حیاتی هست براتون ؟ 

خودم حساب همتون رو دارم . 

نه / برای «جمع ما» حداقل تا کنون نبوده ... 

برای من هم نبوده / که اگه بود نباید مریض میشدم ک مجبور بشم 14 روز مسجد نیام ... اگه بود باید اوج عطش و نیاز به این مایه حیاط در من دیده میشد ...

 

این پیامم ب بچهام بود . 

حالا متن خودم .wink

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله که مسجدی شدیم ...

برام به طور کامل مصوب شدست که جمعمون نیازی به بنده حقیر نداره 

بلکه بنده نیاز محرض به این جمع برادرانه دارم 

نیازمند شفاعت تک تک رفقا در معاد هستم.

نیازمند دعای خیر همتونم .

نیازمند به ... خیلی زیادن...

بعضی وقت ها ممکنه عصبی بشم و خدایی نکرده با یکیتون بد برخورد بکنم ، خواهش میکنم حلالم کنید بزارید رو حساب ....  فقط ببخشین .

 میخواستم از بابت گناهی توبه کنم . توبه بین خود آدمه با خداش منتهی دارم براتون مینویسمش که شما هم بدونید چرا بهتون نیازمندم....

خدایا توبه میکنم از لحظه ای که دانش آموز رو به خودم دعوت کردم ن به تو ... 

خدایا توبه میکنم از دعوت کردن به نفسم نه به امر و فرمان تو 

خدایا توبه میکنم ازین که در اوج عدم خوف از تو ، راحت و بدون حساب کشی از خودم خوابیدم. 

خدایا توبه میکنم ازینکه مضطر نخوابیدم . توبه میکنم ازین که استرس بیدار نشدنم برای نماز خوندن رو نداشتم ...

خدایا ....

 

ان شاء الله مسجدی باشیم صلوات بفرستید.