بسم الله الرحمن الرحیم 

دکور هیئت با اینکه کلی بهش اتقاد وارده ولی بد نیست و خوبه و اگه وقت بیشتر میبود بهتر هم میشد...

یاد دکور سال های پیش هم می افتم ...

یاد ی محرمی می افتم که تو مسجد الزهرا (س) رو دستش بعد اون ندیدن و فکر کنم ما قبلشم نبود 

فکر کنم محرم سال 96 یا 94 بود 

احل من العسل ....

محرم عجیبی بود . 

پارچه دکور اون سال هنوز هم که هنوزه به عنوان یادگاری و دلایل محتوایی هنوز تو محرم هامون استفاده میشه ...

 

ایناهاش تو عکس بالا مشخصه که سال پیش هم استفاده شد.

 

اون محرم واقعا عجیب بود چون حتی تو مسیر زندگیم تاثیر داشت ی تاثیر ظاهری و عینی ....

ی چیزیو امشب خوب فهمیدم 

اون چیزی که روی من تاثیر گذاشت زحمت بیدریغ مربیامون بود . 

زحمتی که تو انتقال اون محتوا برامون کشیدن .

تاثیر اون سال از سر اخلاص عمل تو انجام کار بود ...

منتهی الان که کار از روی قحط الرجالی افتاده دست ی نیازمندی مث من...

پارسال پیگیر محتوا شدم که دکورمو درست کنم 

همین شد که کلی مشکلات به وجود اومد  

همین شد که دکور این شکلی شد 

همین شد که ...

به قول آقا امیرحسین ما که هیچ غلطی نکردیم . ی بزرگی ی عالمی وقت گذاشت برای ما و الحق ملائکه و رزق اهل بیت (ع) و شهدا بودن که کارو جم کردن . این دانش آموزا بودن که خدا به برکت کار با اخلاصشون کار رو جمع کرد ....

الحد الله که خیلیا هم راضی بودن و این رضایت برا همون اهل بیت (ع) و شهدا و... هست که راضین ک اگه به ما بود همش ....

خدا ان شاء الله از جمع مسجدی محروممون نکنه صلوات بفرستید...